IK WORD OPA JOEHOE - Reisverslag uit Tavira, Portugal van Peter en Jolanda Diks - WaarBenJij.nu IK WORD OPA JOEHOE - Reisverslag uit Tavira, Portugal van Peter en Jolanda Diks - WaarBenJij.nu

IK WORD OPA JOEHOE

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Jolanda

22 April 2008 | Portugal, Tavira

Iedereen mag het weten !!!!!!

Ik word opa.

Mark en Sharon verwachten 18 november 2008 hun eerste kindje.
proficiat.
Een trotse (bijna) opa.

• 22 April 2008 - 21:30

Ron En Senya:

Hé (bijna) Opa Peter, van harte gefeliciteerd met je a.s. Opa-zijn.
    Groeten Ron en Senya uit Mosqueiros

• 22 April 2008 - 21:37

Anne:

Wat super leuk nieuws om te horen!! Gefeliciteerd!

Groetjes Anne

• 22 April 2008 - 21:58

Martijn :

Wat een verrassing! gefeliciteerd! tot over 4 weken..

Martijn

• 23 April 2008 - 06:11

Jeroen:

Gefeliciteerd, ik word oom!! haha....
    Tot over twee weekjes...
    Jeroen en cristel

• 23 April 2008 - 06:32

Gea:

Mark wordt vader... Mark, dat is toch dat jongetje dat zijn broers erop wees dat je opa en oma na een verre vakantie niet meteen om kadootjes vroeg, maar eerst informeerde hoe hun vakantie was?? Dat jongetje dat verlegen bij mij vroeg of Marc thuis was en dan bij een "ja" als een speer de trap opschoot? Mark wordt vader: jongens, ik word echt oud!! Mark en familie, van harte gefeliciteerd, ik hoop dat het kindje in ieder geval qua karakter gaat lijken op dat kind dat ik mij nog herinner...

• 23 April 2008 - 11:29

Rick:

Dit komt wel even als een verrassing. Heel erg leuk!

• 23 April 2008 - 16:22

Jeroen:

Gea,

Jij kan nooit Mark bedoelen. Ik denk dat jij Jeroen of Bas in je gedachten hebt, want de grootste rat van de slinger was Mark...haha!

• 23 April 2008 - 18:20

Gea:

Hoi Jeroen,

Nou kan jij wel denken dat ik al érg oud wordt, maar mijn geheugen werkt (helaas voor jou) nog maar al te goed! Jij was toch die blonde lieverd, of niet??

• 23 April 2008 - 18:57

Maya:

Heeeeeeee wat leuk!!!!! Gefeliciteerd!!!
    En feliciteer Mark en Sharon ook van ons want die zijn nu bij jullie als het goed is. En Jolanda ook want die wordt toch een beetje oma....haha.
    Heel erg leuk voor jullie allemaal dus!
    Alhoewel Ron even aan het idee moet wennen: een vriend van hem die opa wordt...HIJ gaat zich nu oud voelen...pff...Maar ja Peet het gaat nu ook wel hard natuurlijk! Nog voor je vijftigste opa, wie had dat kunnen denken! Geniet van jullie samenzijn nu en ga stiekem alvast maar in babywinkels neuzen!
    Het lijkt nog maar zo kort geleden dat we met de kleine koters op zondagmiddag bij elkaar kwamen met Henny en Wilma...waar blijft de tijd...
    Mooi moment om daar eens over te gaan mijmeren!

Heel veel groetjes uit costa del Huissen!

Ron & Maya

• 23 April 2008 - 19:56

Hellen En Mike:

Ahoeha!!!
    Proficiat met je jonge opa schap!!
    We hopen dat jullie er veel plezier aan beleven.
    Wij worden oud- oom en tante!!

Tot mailens,

De Verheesjes
    uut Druten

• 24 April 2008 - 19:37

Jos:

tja..wat gaat de tijd snel, mijn broer wordt opa dat geloofd toch niemand.

Proficiat.....

Groetjes van de grootste familie van Puiflijk

• 25 April 2008 - 08:27

Wilma En Ruud:

Wat leuk, wij kunnen je uit ervaring vertellen dat het hardstikke leuk is!! Wij zijn sinds 4 februari de trotse grootouders van Timo! Die in Oostenrijk woont, dus dat is ook niet naast de deur, maar daar vinden we wel wat op.
    Ze zijn net 2 weken in Nederland geweest en wij gaan morgen met de auto naar Tavira waar we zondag hopen te zijn. Eindelijk weer!!. We bellen jullie komende week, want het zou reuzeleuk zijn om elkaar weer te zien!
    Tot dan, lieve groet van ons!

• 27 April 2008 - 11:13

Opa En Oma Stroeve:

Wat een verrassing he Peter, jij opa en Jolanda een beetje oma. Gefeliciteerd. En wij worden ""over""oma en ""over""opa. Voor ons was het ook een verrassing. Wij hadden het bij ons bezoek aan jullie er nog over gehad en toen zeiden jullie dat we daar voorlopig niet op hoefden rekenen. Zo zie je maar hoe een dubbeltje (of zaadje) kan rollen.
    Alles gaat verder goed hier, bij ullie ook, hoop ik. Het weer is goed bij jullie zag ik, dus Mark en Sharon treffen het dit keer.
    Veel liefs voor jullie allemaal en wij denken nog steeds met genoegen aan ons verblijf bij jullie. Ik ben momenteel met ht verslag bezig voor mijn plakboek. Pa en ma

• 28 April 2008 - 12:49

An En Rob:

Gefeliciteerd!!!!

Dat was leuk om te horen!wat vind je ervan Jolanda om met een bijna opa getrouwd te zijn?Ze treffen het deze keer met het weer.Wij denken nog met heel veel plezier aan onze tijd bij jullie.Zijn de foto's nog overgekomen?
    We wensen jullie nog een fijne zomer. Heel veel groeten
    An en Rob

• 19 September 2008 - 11:55

Fam. Smedts Leunen:

Hoi Peter. Van harte gefeliciteerd. Leuk man! Ik ben net papa geworden. Mijn vader dus (weer) opa. Hij vind het geweldig!!! Dus nogmaals, van harte gefeliciteerd namens de Smedtskes uit Leunen.

• 22 Oktober 2008 - 12:15

Mandy:

En je word Opa!!!!!super nieuws, dat is toch geweldig.

veel geluk met je kleinkind.
    groetjes van ons

• 02 November 2008 - 15:38

Opa En Oma Diks:

Hartstikke leuk dit hele relaas met foto,s. Wij zitten hier bij Leonie en Jan en zijn benieuwd naar het vervolg van je dagboek. Groeten aan Hellen en Pauline en veel succes met jullie nieuwe bedrijfje. De opzet ziet er positief uit. Liefs pa en ma.

Ik werk in opdract merk je wel heel leuk deze opzet
    . succes Leonie

Verslag uit: Portugal, Tavira

Een bestaan in Portugal

Jolanda is 46 jaar oud en werkt bij de Sociale Verzekeringsbank in Nijmegen.
Gezinsamenstelling:
De oudste drie jongens zijn de deur al uit, de 2 jongsten gaan studeren.
'O nosso Sonho'
Onze toekomst:

24 Mei 2009

Hollandse gezelligheid!

14 Maart 2009

Abraham in Druten

01 Februari 2009

Een vreemde manier van wakker worden!?!?!

12 Januari 2009

Weekje Holland

12 Januari 2009

Bezoek uit Holland
Peter en Jolanda

Wij zijn Peter en Jolanda Diks. Een echtpaar uit Beuningen, een plaats 5 km van Nijmegen. Peter is 47 jaar oud en werkt als travelmanager bij MVO Travel in Beuningen. Koopt hotels, en huizen in voor een reisorganisatie en verhuurt deze aan particulieren.Tevens verwerkt hij deze in een reisgids en verhuurt ze aan reisbureaus. Jolanda is 46 jaar oud en werkt bij de Sociale Verzekeringsbank in Nijmegen. Faby, de boxer, is 8 jaar oud en is de vriendin van Peter. Zij mag ook mee naar de Algarve. Gezinsamenstelling: Samen, beiden gescheiden, hebben wij 5 kinderen allemaal jongens in de leeftijd van 16 t/m 23 jaar oud. Drie jongens hebben al verkering. De oudste drie jongens zijn de deur al uit, de 2 jongsten gaan studeren. 'O nosso Sonho' Je zult je vast afvragen wat betekent dit woord. In het Portugees betekent het ' onze droom' . En inderdaad zoals de titel al zegt een droom wordt werkelijkheid voor ons. Kijk op een gegeven moment kom je op een leeftijd waarbij je denkt; als ik nu mijn droom niet tot uitvoer breng komt het er nooit meer van. En ik moet er niet aandenken dat als ik strak oud ben, ik altijd blijf denken 'had ik toen die droom maar verwezenlijkt, nu kan het niet meer'. Dat lijkt mij afschuwelijk. Mijn motto is altijd geweest ' je leeft maar één keer, haal er dan ook uit wat er in zit' . Onze toekomst: Wij hebben alles goed overwogen voordat we deze stap gingen zetten. Het is tenslotte niet niks om je kinderen en familie achter te laten en 2500 km. verderop te gaan wonen. Toch heeft het altijd bij mij gekriebeld om in Portugal te gaan wonen. Na de afgelopen jaren Jolanda regelmatig mee genomen te hebben naar Portugal is ook zij verknocht aan dit heerlijke land.Wij gaan 5 kilometer van Tavira wonen, een mooie vissersplaats ten oosten van de hoofdstad Faro. Per 1 november gaan we werken voor een bedrijf gespecialiseerd in management en verhuur van accommodaties ten Oosten van Faro genaamd East Algarve Property Management/Rentals. Daar krijgen we het management over 65 woningen, varierend van zwembadvillas tot appartementen. Deze moeten iedere week gecontroleerd en gerapporteerd worden aan de eigenaren. Tevens gaan we de gastenservice verlenen aan vakantiegangers die één van deze huizen gaan huren. Dus u weet waar u volgende vakantie naar toe gaat! Mail ons maar.